20190808

Kun mun hepat vaan on Finest

Leuhkan otsikon takana on leuhka teksti. Mulla on kaksi itse väritettyä heppaa, jotka ovat nyt saavuttaneet PKK:n arvonimen Finest. Hauska (tai no, aika tylsä) tarina on se, että toinen sai sen jo edellisvuonna, mutta en muistanut sitä anoneeni, ja toisella olisi myös ollut siihen tarvittavat sertit jo kauan sitten, mutten tajunnut anoa. Nämä arvonimet ovat siis ihan uusi juttu minulle. On kai jo selvää, että PKK ei ole minulle ennestään hirveän tuttu, kun "en osaa piirtää" ja "en osaa värittää".

Vaikka olen rutissut jo pitkään suhtautumisestani laatispalkintoihin, niin tämä on nyt sellainen palkinto, joka tuntuu minusta tällä hetkellä ihan huikealta saavutukselta. Tai no, jokainen EO-sertikin on ollut ihan uskomattoman hienoa saada itse väritetyillä kuvilla. Nyt tuntuu, kuin minä saisin palkintoja siitä, että olen jaksanut harjoitella tosi paljon, eikä niinkään siltä, että hepat saisivat arvonimiä. (Vitsit miten hienolta musta tuntuukaan silloin joku päivä, jos joskus ekan kerran palkitaan ihan kokonaan itse tehty kuva!)

Vaikka aikaa näistä kuvista on kulunut, olen vieläkin ylpeä. Toki näen jo sellaisia virheitä, joita en aluksi ollenkaan nähnyt. Atomipommipormestarista ainakin näkee, kuinka olen tuijottanut liikaa mallikuvan valoja ja varjoja osaamatta käyttää Tean ihania linejä tarpeeksi hyvin hyödykseni ja saanut siksi etuosan muistuttamaan enemmän rusinaa kuin hevosta. Soittakaa Paranoidin heikko kohta taas ovat jalat.


Soittakaa Paranoid
tausta Dansku


Atomipommipormestari

Laitetaan tähän alle vielä Atomipommipormestarin tytär, Skylla. Skyllan idea on, että se olisi saman värinen kuin isukki, ja muutenkin tosi saman näköinen. Skylla on nyt mennyt ekoihin näyttelyihinsä ja tuloksia odotellaan erittäin jännittyneenä. Minusta Skylla on huomattavasti isukkiaan nätimpi ja mattapintaisena söpömpi. Ja niinhän sen kuuluukin olla, koska näiden kahden kuvan välissä taas vähän aikaa! Tottakai parannettavaa on aina vain. Nyt mulla on joku taantumavaihe ainakin kaulan kanssa... Osaksi se johtuu minusta, osaksi koneeni ihmeellisestä näytöstä. Vuoden päästä näen taas lisää mokia, ja sekös se hauskaa on! Siitä tietää, että on kehittynyt taas vähäsen. Toivottavasti silloin nauran ainakin Skyllan kuvan taustalle, vaikka juuri nyt tämä on minusta hienompi kuin ylempien valokuvataustat ihan vain olemalla piirretty.

Skylla

Tea on tehnyt kaikkien näiden heppojen linet ja siten suonut minulle mahdollisuuden olla näin tosi tosi tosi iloinen omasta kehityksestäni ja virtuaalihepoistani. Kiitos ihan superisti vapaasti kopioitavista lineistä aivan kaikille, jotka ovat ikinä niitä tuottaneet!

Mun seuraava homma on selvittää, katoaako Atomipommipormestarin sertit, jos muokkaan tuon sen etuosan vähemmän rusinaksi. Jos jollakulla on sisäpiirin tietoa, niin saa jakaa! Skyllan kaulaa ja etuosaa voin vielä toki muokata, kun pääsen käyttämään jotain toista konetta.

Ei kommentteja: