20201009

Uudet ruusukkeet + vapaasti kopioitava ruusukeline (tietyin ehdoin)

 Sen olen huomannut ja näyttänyt, että ihminen kehittyy, kun jotain tekee. Taas se tuli huomattua, ja ai miten paljon voimia ja inspiraatiota saankaan oman kehitykseni näkemisestä. Tänään tein nimittäin uudet ruusukkeet kilpailuita varten, ja tässä ne ovat.

 


 

Vertailun vuoksi haluaisin näyttää ruusukkeen, jonka tein hieman vajaa vuosi sitten.

Kumpikin setti on toistaiseksi käytössä. Vuosi sitten vanha ruusuke oli parasta, mihin pystyin, ja siksi sekin on minulle edelleen arvokas.

Paljon olen kuitenkin velkaa kaikesta heille, jotka ovat tehneet vapaastikopioitavia linejä. Kärsin sairaudesta, jonka takia sormeni eivät taivu niin kuin pitäisi ja käteni nykivät pienesti mutta hallitsemattomasti. Parhaimmankin vakauttajan kanssa sulavan viivan piirtäminen on minulle fyysinen mahdottomuus. En olisi ikinä viitsinyt tutustua PKK:n toimintaan, jos en olisi saanut käyttää vapaasti kopioitavia linejä. En olisi ikinä kiinnostunut omien ruusukkeiden tekemisestä, jos en olisi saanut ensimmäisiäni Equestrian Prosta ja ensimmäisiä uniikkeja kanssaharrastajan tekeminä. Sen takia laitan itsekin (tietyin ehdoin) vapaaseen kopiointiin tämän ruusukkeen linet. Ne eivät ole täydelliset, mutta taas hienoimmat tähän asti. Olkaa hyvät! (Avaa kuva uudessa ikkunassa ennen kopiointia.)


Kopioinnin ehdot:
- Copyright-merkintää ei tarvitse minun osaltani välttämättä laittaa kutsuun. Jos haluat laittaa merkinnän kutsuun, älä kuitenkaan vaadi yksittäisiä ruusukkeen saaneita hevosia laittamaan merkintää minun osaltani. Se on nätimpää hevossivuilla.
- Väritä linet käyttöösi itse, älä teetä muilla. Ruusukkeestasi tulee varmasti ihana.
- Kaikkea saa muokata. Lineä saa käyttää myös oman suunnittelun pohjana.
- Saat jakaa ruusuketta kaikkien lajien kilpailuissa.
- Et saa postata minnekään värittämättömiä linejä. Vinkkaa kaverille suoraan tämä blogiteksti, jos haluat jakaa linet.
- Minun värittämäni ruusukesetti ei ole vapaasti kopioitavissa! Ainoastaan line on.

Ei kommentteja: