20101128

Ehtimistä ja eläkeikää 281110

Olen tässä parantanut tapani. Sain nimittäin vihdoin inspiraation noiden raviheppojeni suhteen, ja nyt on rästissä enää 5-10 kutsua per lärvi aikaisemman kahdenkymmenen tai neljänkymmenen sijaan. Ei paha, ei paha, ei ainakaan yhdessä viikossa! Puolustuksekseni on sanottava, että minullahan noita hevosia tosiaan ON muutama sata. Seuraavaksi minua syytetään liian monen homman tekemisestä samaan aikaan, no voi itkupotku, ei pieni rästihomma todellakaan haittaa jos muuten hoitaa asiansa.

Mutta anygays, Magic Sense tosiaan eläköityy jouluaattona, kuten edellisessä postauksessa tuumin, mutta toinen kummallinen hevonen on Please-Please. Se on vasta kahdeksan, mutta tammaksi niin loistavassa kunnossa juuri nyt, että ei huvittaisi enää juoksuttaa sitä. Toisaalta, sitä ei ole mitään järkeä siirtää eläkkeellekään, koska olen sen varsat jo teettänyt, niitä ei vain tule enää. Haukkukaa vain tyhmäksi, mutta kun tamma oli hienossa vireessä jo paljon nuorempana, joten sai pienokaisensa jo silloin. Se oli jo silloin ihan älyttömän nopea tammaksi. Ori jos se olisi, voisin vielä hieman saada siitä ruuvattua irti - mutta en todellakaan halua tammaa, jolla on joka matkan ennätys 1.10,9 tai alle.

Lisää eläkeikäisiä: Oresama. Täytän 18 tuossa ylihuomenna, ja en oikein tiedä, mihin tämä maailma on menossa. Leikin ilmeisesti virtuaalihepoilla, koska olen liian vanha leikkimään barbiehevosilla. Uskokaa tai älkää, minä muuten ihan totta leikin barbiehepoilla samaan aikaan kuin pikkuautoilla, ja naapurin kakarat, ne likat, sähläsivät barbeilla. Mikä sinänsä kuului asiaan ihan rutosti.

Mutta joo, koska ihminen on liian vanha virtuaalitallille? En tiedä, foorumillakin pyörii pitkälti päälle parikymppisiä. Minä en tahtoisi vielä lopettaa, enkä aiokaan. Lyödäänkö vetoa: vielä joskus viisikymppisenäkin pyörin täällä ja valehtelen iäkseni neljätoista. No olisiko se sitten yhtään lapsellisempaa enää? Ei taida: on minun kaveriporukassani muitakin ikuisia heppalapsia. Minä leikin hevosilla, joita ei ole olemassakaan, yksi harjaa edelleen my little ponyja ja yksi kerää aivan hulluna sleich-hevosia ja täyttää yhdeksäntoista. :D Mielummin virtuaaliheppa kuin yöllä notkuminen kirkolla yhden siiderin kanssa ja tosi kännisen esittäminen.

Mitä hittoa, minuunko tämä postaus keskittyykin? Paras lopettaa, onhan tämä sentään virtuaaliblogi.

1 kommentti:

Gin kirjoitti...

Narise sitten vasta kun olet kolmenkymmenen etkä osaa lopettaa :)