20111202

Funky Monkeylla ja muilla ihailija vai mitähh? 021211

Lämminveriori Funky Monkey ja muutama muu hevoseni on ilmiselvästi saanut ihailijoita.

Lajittelen hevosten nimiä tiettyihin lokeroihin, esimerkiksi näin:
Queens Revenge xx -> aika monella on varmaan tällainen
Crimson Marilyn -> kuka tahansa voisi keksiä
Crimson Ninji -> joku saattaisi keksiä Ninjin
Funky Monkey / MW Punasilmä / Mörkövaaran Leijonaraita / Erkinheimon Mösiöö Seppo jne -> kuka keksii tällaista?

Jos jollakin muulla kuin minulla on jossain joku Marilyn, en yhtään ihmettele tai suivaannu. Kuka muka ei keksisi nimeä Marilyn? Jos jollain olisi Ninji, ajattelisin, että jaaha, tuo on joko vienyt minun nimeni tai pelannut äskettäin läpi Nintendolla Super Mario Bros kakkosen. Jos jollakulla on Funky Monkey tai Punasilmä, olen melko varma, että kyseinen joku on vienyt minun hepaltani nimen... Kuka keksisi Punasilmän? Minäkään en keksinyt sitä!

Nyt kuitenkin bongasin muuan Funky Monkeyn, enkä pidä näkemästäni. Pari vuotta sitten äkkäsin jopa jonkun Punasilmän, ja kihisin kiukusta tuhat kertaa enemmän, mutta niin kuin kopioilla on tapana, toinen Punasilmä kuoli kaikessa hiljaisuudessa saamatta mitään aikaan. Funky Monkeysta taas kuullaan: tämä minun Mankiani huomattavasti nuorempi Funky Monkey on palkittu, todella panostettu heppa, jonka kernaasti hävittäisin katkerana olemattomiin, jos vain minulla olisi siihen valta. Funky Monkey on minun - vaikka mikään sääntö tai laki ei estäkään joka ainoaa ihmistä nimeämään jonka ainoaa kopuaan sellaiseksi.

Lähden purkamaan turhautumustani johonkuhun sivulliseen ennen kuin vahingossa käyn näyttämässä lapsellisuuteni kitajamalla tällaisten hevosten kasvattajille.

Ei kommentteja: