20190215

Tammi-helmikuun palkitut + selitys niille meiltä kuuluneille laukauksille

KRJL Tammikuu
Oi Indian Jewel. Se sai kakkosen ja siitä tuli valmis. Minun oli ihan hirveän vaikeaa painaa liipaisinta tämän hevosen kohdalla, mutta tein sen. Mitäpä tällä enää tekee, kun se on varsansa saanut, kisansa kisannut, eikä siitä tule tarinaheppaakaan?
Calamity Trigger puolestaan jatkaa elämäänsä, vaikka kävi hakemassa kolmosen. Se on kuitenkin rakas tarinaheppani ja sillä on vielä monta seikkailua kokematta!
Mayan Reasonista en luopunut vielä, koska unohdin, enkä jaksa enää kirjautua takaisin päivittämään sen sivuja. Mutta ei tee kuulkaa tiukkaakaan. Tämä sai kakkosen.

Minun rakkaani, Calamity Trigger
Line XSiLeNtLy_ScEeAmInGX /dA



KERJL Tammikuu
Kuinkahan kauan Sleep Deep G on minulla ollut? Hah, aika lailla tasan kymmenen irl-vuotta! Vähän yli! Nyt ei ole enää. Vipasta laatiksesta tuli kakkonen.
Juukelis Puukelis on minulle hyvin rakas, siis tavalliseksi kilpahevoseksi, mutta myyn sen kenelle tahansa kyselijälle, joka vie sen 2kk sisällä ostosta KRJ:n laatikseen. Sillä on muut palkinnot jo. Viimeisin on KERJ-I. Osta pois.


© Suomen Hippos / Pirje Fager-Pintilä
Juukelis Puukelis
MYYNNISSÄ



ERJL Tammikuu
Wubba Lubba Dub Dub sai kolmosen.
Samoin PP's Cactus King.
Ja Geisha Gaze.

linet © Whiteligtning/dA
Geisha Gaze


YLA Tammikuu
Tämän tuloksista olen itse asiassa etäisesti karvan verran innoissani, ja nämä tuottavat minulle edes jotain iloa. Katsokaas.
Isähahmo sai ykkösen tekstipistein 18+20. Mielestäni muista teksteistä on aivan hemmetin vaikeaa saada täysiä, ellei kyseessä ole juuri tietyntyyppinen tarinapainotteinen heppa. Olen itsekin aivan tosi pihi antamaan täysiä pisteitä. Olen oikeasti ylpeä Iskän pisteistä, vaikka ne ovatkin vain yhden tuomarin mielipide. Mutta olisin jopa itse myöntänyt tälle täydet.
Soittakaa Paranoid sai kakkosen. Ei siinä mitään sen kummempaa.
Jummijammin tekstipisteet olivat 19+19,5, eli arvostelun parhaat. Se on aika siisti saavutus. Niin joo, ja ykkönen tuli.
Sitten mulla oli vielä Goodbye Moonman hakemassa kolmosen, kun unohdin näköjään päivittää sille tekstit. No, ei voi mitään: onpahan poissa jonosta!

Line © Tea, väritys mä, tausta Dansku
Soittakaa Paranoid


VVJ Tammikuu
Ykkönen tuli Elävälle Nukelle. Tavallaan harmi, että tämä tamma oli jo vanha ja sen oli aika mennä. Elävä Nukke on Erkinheimon ensimmäisiä kasvatteja. Minusta sillä on ihana nimi, kivat tekstit ja söpöjä kuviakin. Tavalliseksi kisahevoseksi se oli tosi ihana. Mutta enhän minä sillä enää mitään olisi tehnyt. Tämä kyllä harmitti tappaa.

© AK


KRJL Helmikuu
Ei kauheasti ehtinyt ilmoitella hevosia helmikuun laatiksiin. KRJL-jono on kuitenkin niin itkuisen pitkä, että tähän oli pakko ilmoittaa kaikki mitä mukaan sai.
Atomipommipormestari sai kakkospalkinnon.
Samoin Aurora Jewel.
Ja Sudden Death. Ja Sudden kohdalla voin kuulkaa kertoa, että ikinä ei ole tuntunut yhtä hyvältä heivata virtuaaliheppaa monttuun. Tämä heppa on ollut aina minusta inhottava, vaikka siitä huolimatta sen päiväkirjasta tuli aika kiva. Tämän nimi on muuten peräisin lukioaikaisilta ryyppyreissuiltani. Meitä oli iso kaveriporukka, kun olimme 18-vuotiaita, ja tapasimme pitää kotibileitä, ryyppäjäisiä ja grilli-iltoja yhden kaverin mökillä nyyttärityyliin. Ja aina, aina, aina darrassa kaikki pelasivat kiihkeinä sitä lasten Buzz-apinapeliä Pleikkari kakkosella - ja Wormsia, josta Sudden Death on peräisin!

Line © chronically/dA, tausta Juli, väritys mä
Suden Death, viimeisen kerran

Ei kommentteja: