20190224

Ekaa kertaa sataan vuoteen kilpaileminen tuottaa iloa

Mikael Kontiokorpi
Voi kuulkaa. Eilen huomasin, että Mikael Kontiokorven ihan ekoissa kisoissa hänellä oli mennyt tosi hyvin. Mikael ja Apassi voittivat tarinaluokkansa, ja olen aivan oikeasti innoissani. Ymmärrän kyllä, että tällaisen aukkotarinan täyttäminen on aina enemmän tai vähemmän arpapeliä, eikä luokkavoitto kerro mitään ylivertaisesta lahjakkuudestani tai mistään. :D Mutta silti se on minulle arvontavoittoa arvokkaampi. Sitä paitsi tarinallisesti tämä voitto on kerta kaikkiaan yllättävä, ja revin siitä Mikaelille ja Apassille tekstiä vielä moneksi päiväksi!





Reita
Toinen juttu on se, että Hukkasuossa kisattiin Tie Tähtiin 1. osakilpailu tänään. TT on sellainen formaatti, jossa pärjää arpaonnella, mutta joka inspiroi minua kirjoittamaan etenkin valmennuksia, joita siis yleensä inhoan kirjoittaa. Tänä vuonna TT-kilvassa on Reitan kanssa Sand Pond! Ja kisassa / Pondin tarinassa osui KAIKKI KOHDALLEEN!
1. Esteluokan kakkossija lämmittää sydäntäni todella, vaikka se on suurelta osin arvottu.
2. Sekin ilahduttaa, että koulu sattui samaan aikaan menemään huonosti: Pond on lahjakas hyppääjä ja surkea koulussa, emmekä valmentautuneet koulussa, koska Reita suhtautui kouluratsastusluokkaan tosi ylimielisesti. Tämä on tarinallisesti täydellistä!
3. ja suurin syy! Saan kirjoittaa Pondille!! Ai että olen odottanut tätä!! Voi VITSI että tuntuu hyvältä! Rakastan virtuaalihevosia taas!!

Vielä odotan tuloksia näistä. Reita ja Pond ovat niissäkin päällään ihan huvin vuoksi. Ai vitsit oli ihanaa kirjoittaa niihinkin.

Pliiiis järjestelkää mulle tarinakisoja. Mun kirjoittajuus voi niin hirveän hyvin nyt. Olen niin sairaan onnellinen mielikuvitusheppoineni, ettette usko!

Ei kommentteja: