20130605

Tokyo Hysteria virallisesti eläkkeelle (TJ)

Tokyo Hysteria



Tämä hevonen on omaa luokkaansa. Ei siksi, että se olisi antanut ravimaailmalle jotain erityistä, vaan siksi, että se on antanut minulle jotain ainutlaatuista.Tosin hevosta luulisi aivan tavalliseksi: ei sillä ole edes luonnekuvausta - mutta luonteettomuuteenkin on syy. Tokyo Hysteria on koettava itse, eikä luettava minun teksteistäni. Kannattaa käydä katsomassa oriani. Se ON ainutlaatuinen.

Tokyo Hysteria on oikeastaan Kassu-heppa, jota sain joskus hoitaa oikeassa elämässä. (Onhan sillä sen kuvatkin.) Kassu elää edelleen, mutta ei ole enää samanlainen kuin silloin. Olin otettu, kun Minä olin se ainoa Mahtava Tyyppi, joka sai koskea Kassuun. Olin lapsi, mutta osaava jo, ja minun käsiini luotettiin hyvin vaikea hevonen. Nykyään Kassua hoitavat muut, ja se on kunnolla koulutettu, kuulemma ratsu. En koskaan aio käydä tapaamassa sitä, koska en enää tunnistaisi sitä, mutta Tokyo Hysteria on minun Kassuni.

Ei kommentteja: