20130315

Mitä Oresama teki tänään

Siihen nähden, etten ole tehnyt mitään kunnollista aikoihin, tein tänään ja eilen toooooosi paljon virtuaalijuttuja.

Olen hommaillut kisoja:
- Eilen anoin 5xERJ
- Tulokset tänään 5xERJ
- Anoin 7xERJ
- Päivitin 5xWRJ
- Anoin KRJ

Olen tehnyt hevossivuja:
- Tein sivut tyhjästä kahdelle puoliveriselle
- Vaihdoin 3 puoliveristä uudelle ulkoasulle ja uudelle domainille
- Tapoin 2 hevosta ja tein muistosivut

Olen päivittänyt:
- Zurückin hevossivulla on uusi järjestys
- Yorcan hevossivulla näkyy nyt kaikki kopukat, joilla on sivut
- Korjasin Brisesin hevossivun

Olen vahdannut kisoja:
- Kävin läpi yli 100 kisakutsua
- Päivitin neljän kopun kisakalenterin, yhdelle ei ollut lisätty vielä yhtäkään kisaa

Olen etsiskellyt kamaa:
- Sain kuvaluvat kahteen ihanaan paikkaan (kysyin yli viikko sitten)
- Niistä paikoista olen lisännyt neljälle hevoselle uudet kuvat
- Löysin upeat suokkikuvat, jotka minulla on yksinoikeudella. Koneeni hajosi, mutta nämä olivat sattumalta muistitikulla <3333 br="">- Etsin To Be Brave RR -oria topassa
- Etsin jalostukseen fwb-oria topassa

Ei kommentteja: