20130318

On vauva syntynyt meille!


"Hei. Olen Raku, vaikka ihmiset sanovatkin minun olevan Bunraku Doll RR. Olen vielä pieni tyttö, mutta kuulemma minäkin kasvan isoksi. Isäntä käski minun kirjoittaa tänne, koska hän sanoo olevansa erityisen ylpeä minusta."

"Raku! Asiaan, ole hyvä!"

"Mitä mun piti sanoo?"

"Sun piti kertoo sun iskästä."

"Ai joo. Minun isäni nimi on Iskä. Hän on maailman suurin ja voimakkain hevonen, ja osaa hypätä taivaaseen asti. Äidin nimi taas on Äiti. Ja Äiti onkin niin suuri hevonen, että se on iskääkin isompi. Sen pää osuu taivaaseen, kun se seisoo. Äitiä en ole nähnyt hyppäämässä, mutta Äiti on kertonut kyllä juttuja."

"Voi Raku sun kanssas. Tuu nyt pois sieltä. Ethän sä muista yhtään, mitä sun piti sanoa, eikä sun iskän nimi oo Iskä, vaan Eppu."

"Ai joo..."

"En mä nyt jaksakaan esitellä sua meidän lukijoille. Ne voi lukea sun nettisivulta, jos ne haluaa. Tuu sä nyt vaan tänne, äiti odottaa jo."

Bunraku Doll RR

Ei kommentteja: