20150424

Koottuja Kuvakämmejä

1. Väärä sukupuoli
Aluksi näin kävi "epäselvissä tapauksissa", mutta kun vuodet ovat vierineet, on syy vaihtunut. Dementia. Olen luonut hevosen tammaksi, muistanut myöhemmin väärin ja lätkäissyt sivuille kuvan nopeasti jälkikäteen. Juuri viime kuussa ilmoitin KERJ:n laatikseen hevosen, jolle huomasin tehdä sukupuolenkorjausleikkauksen ennen arvostelua, onneksi. :D

2. Väärä rotu
Nuorena ihminen oli sokea. Eikä aina vain nuorena edes!! Mun mielestäni moni rotu näyttää edelleen tosi samalta ensivilkaisulla... Tämän erottaa seuraavasta mokasta se, että kyse on Oresaman näkövammaisuudesta ja huomiokyvyn puutteesta, kun taas seuraavassa täydellisestä keskittymiskyvyn puutteesta.

3. Väärä kuva
Nämä on helppo sotkea!! Omistan Miina-nimisen suokin ja ainoan ponini, Miina-nimisen welshin. Toisen kuvat on tallennettu nimillä miinaa, miinab, miinac jne, toisen miina1, miina2, miina3... No kuinkas siinä sitten kävikään? :----) (v*ttuilun pyhä nenä.) Mutanttihevosia juoksentelee taas Oresaman talleilla! Tällä kertaa juoksenteli laatiksissa asti!!

4. Väärä väri
Näin käy mulle tosi usein. En oikeasti osaa kaikkia värejä, joten kompromissina lopetin värien merkitsemisen tietoihin. Olisi ehkä järkevää merkitä, niin oppisin, mutta vuosia sitten tuli niin surkea olo, kun aina juuri minun tallilla oli huomauttelemisen aihetta. Olinpa herkkä. Olenpa herkkä.

5. Rakennetuntemus pettää
Tämäkin Oresamalle yleistä. Luulen, että hepalla on hyvä rakenne, eikä ole. Näin käy enimmäkseen muiden rotujen kuin suokkien ja puokkien kanssa. Tämä on eri asia kuin se, että tietoisesti käytän heikompirakenteisen kuvia, kun löydän kuvasta jotain muuta miellyttävää.

Extra: V*tutus
Ja voi sitä hermostuttamisen määrää, kun tekee kuvamokan. Etenkin, jos kuva joko a) on sivuilla vuosia huomaamattani tai b) ehtii laatiksiin asti huomaamattani tai c) joku luulee, että olen idiootti (tietää, että olen).

Ei kommentteja: