20150427

Sukuselvityksen kirjoittaminen

Näin se menee:

Sukuselvitys 1
Ihanaa! Mihin laitan kaikki nämä ideat? Näillä voisi olla näitä värejä ja painotuksia... Voin tehdä sukarit kaikille maailman virtuaalihepoille!!

Sukuselvitys 5
Kyl tää menee. Harmi, että vaihtoehtoja on näin vähän. Jos haluaa laatiksista pisteet, koulutraksun kaikkien sukulaisten pitää olla koulutraksuja...

Sukuselvitys 10
Tylsää, ei kiinnosta. Puristetaan nyt vielä pari sukaria, niin sitten on laatisporukka valmis. Mun tekstit toistaa itseään niin paljon, että kuvottaa. Vaan eipä ole uusiakaan ideoita.

Sukuselvitys 15
Mitä jos mä kuolen? En halua enää edes lukea yhtäkään sukuselvitystä!!

Sukuselvitys 20
Nyt musta tuntuu, että kuolen. En kirjoita enää edes luonteita, enkä oikeastaan mitään hevosiin liittyvää. IKINÄ. Enkä mitään muutakaan eläimin liittyvää. En ainakaan ennen ensi kertaa.

Sukuselvitys 25
KUNPA kuolisin!! En kirjoita ikinä enää mitään eläimiin tai mihin tahansa muuhunkaan liittyvää.

Sukuselvitys 100
Hups, nyt niillä kaikilla mun heposilla onkin sukuselvitys. Vaan enää ikinä en hanki millään lailla yhtäkään hevosta.

***

Kuvitelkaa, että yhdessä vaiheessa toin tuontihevosia ja kirjoitin niille mukaan lyhyen luonteen ja sukarin. Siis ihan huvikseni ja täysin ilmaiseksi. Miten mä olin niin mielipuoli, että tuhlasin sellaiseen arvokasta sukarienergiaani??

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ja kun kirjoitat "lyhyen ja nopeen" hutaisuluonteen tyhmälle hevoselle, niin luonteesta tuleekin mestariteos.
Ja kun suunnittelet, että nyt teen mun lempihepalle luonteen, on tuloksena tyhjä sivu. :)

Puoliksi Paprika kirjoitti...

Johtuu varmaan itse luodusta paineesta. :DD Juuri tuli tämän kuun YLA-tulokset ja "nopeasti hutaistu sukari tusinahepalle" sai oikein kommentin, että hieno sukuselvitys. :D Mitä täällä tapahtuu! (Olen tosi ylpeä!)