20110815

Älä tee montaa asiaa samaan aikaan, 150811

Kuinka ajatuksissaan voi ihminen kulkea? En ole virtuaalitalleiluni aikana suuremmin tai vakavammin mokannut kuin pari kertaa aikaisemmin - ja nyt olen ryssinyt menemään kahdesti viimeisten kahden viikon aikana. En tiedä MITÄ olen miettinyt viimeaikoina, kun olen lisännyt osallistujia laukkoihin: kaksissa laukoissa yhdeltä ihmiseltä (eri ihmiset eri kerroilla) on puuttunut hevosia lähdöistä, vaikka ilmoittautuminen on ollut oikein. On kuin en olisi nähnytkään hevosia: yleensä muistan nimet suurin piirtein ulkoa, että kuulostaako edes tutulta, mutta nämä pois jääneet hevosennimet eivät soittaneet minkäänlaisia kelloja pääkopassani.

Onko minulle iskemässä lievä dementia, valikoiva huomiokyky vai mikä? En hosu kisoissa, vaan teen niitä kaikessa rauhassa, ja silti heittelen hevosia ulos ihan huvikseni. Minulla on päässä jokin vika.

Toisen kerran mokasin kisaosallistumisissa muutamia päiviä sitten. Minulla oli auki viitisen laukkakutsua ja ajattelin osallistua niistä yhteen. Lähetin osallistumisen, ja kun tarkistin sen, olin ilmoittautunut kisakutsuun A käyttäen kisakutsun B ilmoittautumismuotoa ja osallistunut vieläpä lähtöön, joka löytyy kutsusta C. Tuollaiseen mokaan ei riitä selitykseksi tyhmyys tai sakeus. Tuo vaatii jo taitoa.

Mitäs vielä? No, kyllä niitä mokia on viimeaikoina riittänyt, uskokaa pois, vaikka kaikkia en muistakaan listata.

Ei kommentteja: