20130202

Heppakilpailuita jeeee!!

Ihmisen virtuaalihevostelu on huonolla tolalla jos hän päivittää kahden hevosen kisakalenterin (vuodesta 2011 tähän päivään btw...) ja kirjoittaa aiheesta postauksen. Siksi kirjoitankin asioista, jotka ottavat minua kupoliin kisoissa ja kisakutsuissa.

1. Luokkaotsikot. Luokkalistassahan ne ovat aina esim
Luokka 1, 100cm
Luokka 2, 110cm
Luokka 3, 120cm
Se on HYVÄ. Mutta miksi ne ovat TOSI usein osallistujalistoissa & tuloksissa vain näin
Luokka 3
Erkki - Heppa
Lauri - Koni
Olen niin laiska että ärsyttää kelailla edestakaisin sivua kun saman asian olisi voinut nähdä kertavilkaisulla.

2. Mailitse osallistuminen
Viimeksi kun olin aktiivinen ravimaailmassa, foorumit yleistyivät. Inhosin niitä aluksi, koska minusta ne eivät ole yhtä kauniita kuin perussivut, ja koska mailitse pystyi osallistua yhdellä kertaa kaikkiin samanlaisiin kutsuihin lajista riippumatta, poislukien laukat. Nyt Koko Maailma on muuttunut ja minua ärsyttää, kun ratsukisoissakin ei ole foorumeita, koska nyt joudun avaamaan mailin ja oikein Kirjautumaan Sisään. Kyllä, minulla ei ole muutakaan vitutetta.

3. Mailitse osallistumisessa tarvittava otsikointi
Käsitän, jos otsikko on esim jaos + kutsun nro / päivämäärä. Käsitän, jos tyypillä on 100 tallia niin kuin minulla, ja otsikko on hänelle selkeintä olla tallin nimi + jaos + pvm /kutun nro. Mutta entäs kun otsikko on jaos + pvm + kutsun nro + 13-osainen numerokirjainyhdistelmä? Ja kaupan päälle sivuilla on kakkosnapin käyttö estetty, mikä ei estä otsikon kopiointia mutta ärsyttää silti?

4. 10x GP-luokka -KRJ'n alaiset
Ei enää saa järjestää. (tai siis saa mutta yksi heppa saa mennä vain kahteen luokkaan -> harva järjestää) Mutta muistokin ärsyttää. Samoin niiden kieltäminen, vaikka se onkin ymmärrettävää. Järjestin näitä myös itse, koska se AINAKIN ärsytti kun muiden hevoset saivat 12 osallistumista GP-tasolla per kutsu ja minun vain 1-2 koska ehdin vain omiin kisoihini. Ärsytti vähiten kun järjesti itse ja hyötyi tosi nolosti siitä.

5. En keksi muuta. Paitsi kutsujen katoilun, mikä on IHAN omaa syytäni. En voi olettaa että vuoden 2011 kisakutsut olisivat kaikki tallella minua varten. Kaikki 2012 olivat edelleen, paitsi parin hävinneen domainin. Kiitos siitä.

Ei kommentteja: