20101004

Holstiapinat 041010

Nyt ne tulivat! Kauan sitten puhuin tuovani holsteinereita ja kirjoittavani niille tekstit aikataululla sitten-kun-ehdin, ja sellainen ajatuskin stressasi minua niin paljon, että lykkäsin projektia. En siedä tekstittömiä hevosia - ainakin sukuselvitys pitää aina olla.

Mutta nyt, nyt ne ovat täällä! Tai siis ainakin puolet niistä, nimittäin neljä urheaa orimiestä. Tammat jäivät vielä puoliväliin. Esitelkäämme hevoset - vaikka ei niissä paljon esittelemistä ole, koska tekstit todella puuttuvat.

Messerscmit ja
Wiener Blut, kaksi suosikkiani.
Das Alte Leid ja
Halt, mukava kaksikko.

Lisäksi kävi sellainen hassu juttu, että löysin tiedostoistani samanlaisen kisaamattoman, tekstittömän hevosen, jota en ollenkaan muista tuoneeni. Ressukkani Hidden Track on todella mukava hevonen, ja oikeasti ihmettelen, miten olen voinut unohtaa sen olemassaolon. Lisäksi olen jo noin kuukauden kilpaillut orilla nimeltä Dein Meister, ja oikeasti ihmettelin, kun se ei kuulunutkaan yo porukkaan. Mistä ihmeestä minä sen nimen olen kehittänyt? Luulin koko ajan, että uusia oreja olisi viisi! No, ilmeisesti Dein Meister ei kuulunutkaan jengiin alun perin, mutta kyllähän minä sillekin sivut teen, kunhan ehdin.

Sivutta ovat siis tammat: Frühling In Tokyo, Eifersucht, Liebning, Morgenstern ja Wo Bist Du. Näille kirjoittelen tekstejä, ja sitä mukaa kun saan kaikille parikymmentä sijoitusta alle, tulevat ensimmäiset varsat, jotta päästään laatuarvosteluihin. Yay!

Ei kommentteja: