20120129

Karhunkainen G eläkkeelle, 290112

Kohta 15v täyttävä Karhunkainen G eli Kaino siirtyi eläkkeelle. Se on menestynyt aika kivasti ja on niiiiin ihanasukuinen... ...mutta tänään ei puhuta siitä. Haluan kertoa sen historiasta hieman ennen kuin unohdan itse sen kokonaan. Kainon olemassaoloon liittyy nimittäin mehukas määrä vahinkoja!

Lukiossa tutkittiin karhukaisia, ja se sana viehätti minua. Olin tuonut virtuaalihevosen nimeltään Karhutar, ja ajattelin että karhukainen olisi myös hyvä hevosennimi. Harmi vain, että luin nimen väärin: karhunkainen. Kirjoitin sen myös kokeessa väärin. Kukaan ei huomannut. :)

Karhunkainen G oli myytävien listalla. Itselle piti jäädä samasta emästä orivarsa Karhuton G. (Suomensin joskus vitsillä tekstistä sanan "unbearably" että karhuton, kun en todellakaan tunnistanut sitä.) Tamma saikin aivan loistavan kodin, jossa sillä oli kaikki hienosti. Kilpailutettiin, hoidettiin, tehtiin hienot sivut.

Kun Karhuttoman oli aika syntyä, minulle mailattiin Karhunkaisesta. Se haluttiin joko palauttaa tai myydä, koska omistaja alkoi uupua. Minulla oli MW Punasilmästä jo Safarivillitys Luned... Mutta toisaalta, virheheppani Karhunkainen G oli ihan liian hieno annettavaksi pois... Minä otin sen, ja kehitin "Punasilmäongelman", kaksi varsaa samasta orista kotona. Karhuton G ei koskaan syntynyt.

Viime marraskuussa muistin Karhuttoman. Siitä tuli Karhunkainen G'n varsa, Erkinheimon Karhuton. Se elelee vielä sivuttomana Erkinheimoissa. Ja onneksi pidin Kainon! Se on minulle hitusen rakkaampi kuin Safarivillitys Luned, vaikka en minä Villestäkään voisi ikinä luopua. Ja kyllä minä jotenkin Punasilmäongelman ratkaisen vielä!

Ei kommentteja: