20110105

Pikkutyttö Leijonella = rakkaus, 050111

Oi että, kuinka minä olen onnellinen. Tallissani on nimittäin taas Täydellinen Hevonen. Agata Jewel on poissa eikä palaa, mutta tänä iltana löysin uuden hoivattavani!

Erkinheimon Leijonella syntyi aamuyöstä, ja tein sille sivut juuri äsken valmiiksi asti. Toivon, että panostukseni näkyy: käytin pelkästään teksteihin muutamia tunteja. Miksikö? Siksi, että r-a-k-a-s-t-a-n tuota hevosta!

Mikä sen tekee niin täydelliseksi? No nimi, suku, luonne ja kokonaisuus. Kuvat todennäköisesti vaihdan, mutta samanvärisestä tammasta ei ihan heti tule kuvaa löytymään.

Nimessä on suoraan vaikutteita Mörkövaaralaisista. Vaikka esim Erkinheimon Leijonella on kokonaan eri asia kuin Mörkövaaran Leijonaraita (varsan isä), minun korvaani se kuulostaa jotenkin samalta. Molemmissa sekä kasvattajanimi että itse nimi ovat yhdyssanoja, rytmi on sama, ja molemmissa on se leijona. Olen tyytyväinen nimeen osittain juuri siksi: se ei ole tökerö, mutta periytyy silti suvusta. Toinen syy on se, että Leijonella vain ON minusta kaunis nimi (ja Erkinheimo ihana sukunimi, eli myös ihana nimi tallille ja kasvattajanimeksi).

Erkinheimon leijonella jatkaa menoaan, mutta ht.netin topikissa minulla on vielä toinen Erkinheimo-ravihevonen myynnissä. Käykää kiinni!
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1202103&t=1202103

Ei kommentteja: