20110211

Oresaman tammikuun talli, 110211
Päätin nyt sitten jokaisen kuunvaihteen aikaan valita parhaan tallin niistä, joilla olen sivuhistoriani mukaan vieraillut kuluneen kuun aikana. Samaa tallia ei saa valita kahdesti. Jokaisen vuoden tammikuussa valitaan Oresaman vuoden talli.

Tänään saa mainetta ja kunniaa Ravitalli Pirunmarja. Mielipidettäni ei oikeasti tarvitsisi perustella, koska blogi taas toitottaa omia, henkilökohtaisia mieltymyksiäni, mutta perustellaan nyt kuitenkin.

1. Tekstit. Vaikka ne ovat (ainakin vielä) kovin hiomattomia ja joka lauseessa on vähintään kaksi kirjoitus- tai kielioppivirheitä, tässä paikassa on sentään ollut ihan totta yritystä.

2. Hevoset. Pidän Ruisrääkkä KND'sta. Olen aina pitänyt. Lisäksi tallilla on minun orini pienokainen, Pirun Ilmatar.

3. Toiminta. Vaikka raveja ei olekaan paljon, niitä tunnutaan Pirunmarjassa järjestettävän aina kipeimmän tarpeen aikaan. Kun VRER'n kalenteri koomailee, pukataan aina pari villiä ilmoille silloin, kun muut villejä järjestävät angstaavat sängynpohjalla. Lisäksi tulokset tulevat yleensä ajallaan, mikä on ravimaailmassa koko ajan harvinaisempi ilmiö. Joo, olen aika jäävi morkkaamaan ketään siitä.

4. Omistaja. En laske Andieeta feimiksi tai mitään, mutta nimen olen kyllä tiennyt jo jonkin aikaa, samoin moni muu. Eikä minulla ole pahaa sanottavaa.

Ei kommentteja: