20110227

Pieni arvio + suuri saavutus, 270211

Arvioni on, että olen järkestänyt virtuaalisen elämäni aikana noin 2500 kilpailua. Vain muutamatsadat viimeisimmät ovat tallella, mutta ennen kuin edes tiesin, mitä tarkoittaa "alainen kisa" tai "villi kisa", järjestin kaikenlaista kuin hullu. P

elkästään Erkinheimojen (Joushou Gaidoun) alkumuoto Kt Final (2005-2006?) isännöi 100-150 villiä kilpailua. Ja tahti on kiihtynyt.

R-Core on toiminut vasta pari kuukautta, ja siellä on laukattu yhteensä 25 kertaa (5 kutsuista vielä avoinna).

Zurückissa on väännetty esteitä ja koulua vuosina 2008-2009 yhteensä tasan 150 kertaa. Jos hiljainen vuosi 2010 lasketaan mukaan + tämän vuoden avoimet kutsut, tulee kisamääräksi 164.

Erkinheimojen Joushou Gaidou-kaudella otettiin kavereista mittaa 28 kertaa.

Visualizmissa on järjestetty vaatimattomasti vain 13 kilpailua.

Crimsonin raveja on ollut 56 kappaletta.

Ennen kuin Shiawase lopetti, siellä ehdittiin käydä kamppailua voitosta (alaspäin arvioiden) noin 200 kertaa.

Pelkästään näistä tulee jo yli 600 kilpailua. Lisäksi pitäisi laskea kilpailut ikivanhasta Kt Mishasta (2004), monet järjestämäni seurakisat, vanhojen aikojen ravit (tallit ennen Crimsonia, 2005 =>), kaikkien kilpailukeskuksieni kisat yhteensä... ... ... ... ... ... Minulla on vaikka minkälaista projektia takanani, koska olen myös ollut lapsi joskus, enkä tiennyt, mitä tahdon. Kilpailuja olen kuitenkin järjestänyt aina. Aina.

Voin siis katsoa, että olen saanut jotain aikaan virtuaalimaailmassa. Olen täysin varma siitä, että pelkästään kilpailuin olen ehdottomasti tehnyt ainakin viisikymmentä ihmistä iloiseksi. Se on saavutus. Ihan totta.

Ei kommentteja: